Monday, September 20, 2010

Sebuah Pengakuan UntukMu

 

Sebuah Pengakuan UntukMu


Assalamualaikum w.b.t
Pertama dan selama-lamanya marilah sama2 kita bersyukur kpd Allah s.w.t di atas hidayah yg masih segar di hati kita ini,moga hidayah yg diberikan terus disyukuri dgn melaksanakan segala perintahNya dan meninggalkan segala laranganNya.Alhamdulillah.


MySpace
Lemah..Lesu..
Tuhan apakah ini??
Lemah bila kurasakan diri ini semakin jauh dariMu..
Seakan aku telah berubah..Semakin melupaiMu..
Maafkan aku..
Aku tahu aku bersalah..


MySpace
Tuhan..
Zalimkah aku??
Burukkah aku??
Hinakah aku pada pandanganMu??
Maafkan aku..
Aku tahu aku berdosa kpdMu..

MySpace
Aku pohon..
Janganlah Engkau biarkan aku terus begini..
Aku tidak sanggup lg..
Tidak lg Ya Allah..
Maafkan aku..
Aku tahu aku Berpura2 di depanMu..

MySpace
Ya Allah..
Perasaan apakah ini??
Hasutan apakah ini??
Apakah ini bisikan penuh kebatilan..??
Mengapa begitu sukar utk aku redah semua ini..
Maafkan aku Tuhan..
Maafkan..


MySpace
Jangan..
Jangan biarkan aku terus begini..
Jangan biarkan aku terus rasa bersalah..
Jangan biarkah jiwaku terus terhukum begini..
Aku tak terdaya lg..
Ampunilah aku Ya Allah..

Mesti korang tertanya2 knp ini yg ku luahkan..betul tak?? Ntah la..aku ni mmg pelik sikit. Tapi yg pasti aku amat merindui saat bercinta dgn PenciptaKu..sgt merindui detik2 ketika aku benar-benar mengasihi Rasulullah s.a.w.Tapi kini Terasa semakin jauh dariNya.Terasa amat sukar untuk aku terus bernafas dlm RedhaNYa..

Benarlah , hidayah itu adalah anugerah yg amat bernilai. Sekali hati kita luput dari hidayahNya..Yg baik menjadi buruk..Yg buruk menjadi baik..aku tidak sanggup Ya Allah..

Aku mahukan aku yg dulu..Yg amat2 menyintaiMu..Yg amat2 merindui Rasulullah s.a.w. Dulu aku byk menagis keranaNya..tp knp skrg amat sukar bgKu..?? Apakah aku begitu jahat?? Apakah aku tidak layak utk memilikinya kembali??
Aku benar-benar pohon dariMu agar kau jangan biarkan aku terus melupakanMu..
Kau berikanlah kekuatan untuk aku melakukan segala perintahMu..
Kau Kurniakanlah aku kesabaran dlm meninggalkan segala laranganMu..
Kau lembutkanlah hatiku ini..
Agar aku bertemu dgn aku yg dulu..
Yg hidup dan matiku benar2 krnMu..
Amin..Ya Allah..Amin Ya Rabbal ‘Alamin..
 
 

No comments:

Post a Comment